Openingsfeest speeltuin de Korenkamp

Zestig jaar Speeltuinvereniging Epse. En al zestig jaar ontzettend actief in Epse. Dat hebben we wel gezien bij het doorzoeken van de dozen en mappen met oud materiaal voor ons jubileumboekje: honderden bonnetjes, briefjes en foto’s kwamen voorbij. Behalve het beheren van de twee speeltuinen, worden er al 60 jaar allerlei activiteiten voor de kinderen in Epse georganiseerd. En dat doen we nog steeds: van het paasvuur, tot de lampionoptocht, Palmpasen, het zwemfestijn, spelletjesmiddag en de filmavond.

In 2006 is de speeltuin aan het Wansink prachtig opgeknapt, maar de speeltuin aan de Korenkamp kon onderhand ook wel een update gebruiken. Wij zijn daarom ontzettend trots dat na anderhalf jaar plannen maken, overleggen en sponsoren werven, het nu zover is! Zaterdag 13 juli opent loco-burgemeester Henk van Zeijts de nieuwe speeltuin en het naastgelegen multicourt. Een speeltuin waar we de komende decennia als Epsenaren van kunnen genieten en elkaar ontmoeten, jong en oud.

Vrijwilligers
Wij willen iedereen bedanken die op wat voor manier dan ook een bijdrage heeft geleverd aan de realisatie van de nieuwe speeltuin. Uiteraard de leden, maar ook de fondsen en lokale sponsoren, de werkgroep die zich heeft ingezet om dit plan te kunnen realiseren en de grote groep vrijwilligers die heeft geholpen met het leegmaken en opbouwen van de speeltuin!

Wij wensen iedereen veel speelplezier en hopelijk zien we jullie zaterdag 13 juli tijdens de opening!

Bestuur Speeltuinvereniging Epse
Marloes Broyl, Jolanda Valk, Arno Plette, Jeroen Peters en Yvonne van de Worp