Zondag 2 april: Palmpaas-optocht en eieren zoeken

Na een paar jaar afwezigheid houden we op zondag 2 april 2023 weer de palmpaasoptocht in Epse. Maak thuis je eigen palmpaastak en loop mee in de optocht! Na de optocht gaan we paaseieren zoeken in de speeltuin aan het Wansink. Wie vindt het gouden ei? Die wint een mooie prijs, maar de paashazen hebben gelukkig voor iedereen wat leuks!

Programma:

10.45 uur: Verzamelen bij speeltuin aan de Korenkamp, leden van de Speeltuinvereniging met een versierde palmpaastak kunnen hier een broodhaantje ophalen.

11.00 uur: Vertrek palmpaasoptocht door het dorp

Aansluitend aan de optocht:  Aankomst bij speeltuin aan het Wansink met paaseieren zoeken voor de kinderen in verschillende leeftijdscategorien.

Rond 12.00 uur: Afsluiten met koffie/thee en ranja

Wij willen graag weten op hoeveel kinderen we kunnen rekenen, dus graag opgeven uiterlijk 28 maart via het mailadres info@speeltuinverenigingepse.nl

Comments are closed.