IJsbaan het Vlinderplein Epse 2018

Wat een verschil,
zo was het mooi schaatsweer en nu lijkt het ineens lente.
De schaatsbaan is voorbij. We bedanken onze vrijwilligers en de groenploeg van SV Epse voor hun hulp. En we bedanken jullie voor jullie komst!
We zijn inmiddels weer druk bezig voor de onze volgende activiteiten van de speeltuinvereniging.
Hopelijk zien we jullie binnen kort bij onder andere de palmpasen optocht of het paasvuur in Epse.

Zie voor meer activiteiten onze internetpagina of facebookpagina van de speeltuinvereniging Epse. Anders tot volgend keer op het Vlinderplein

—————————————————————————————————————————————————————————-

Vanaf Dinsdag 27 februari is de ijsbaan weer geopend!!!!!!
De ijsbaan is speciaal voor kinderen!! Alleen geopend overdag.
De toegang is gratis. Er staat een bus voor een vrijwillige bijdrage.
IJsbaan het Vlinderplein is aan Het Wansink te Epse, naast onze speeltuin.

Veel schaatsplezier!!!!

—————————————————————————————————————
Gaat de ijsbaan weer open?

Aangezien er een koude periode aan komt, zijn we weer volop bezig om er voor te zorgen dat in de schoolvakantie geschaatst kan worden.

Maar voorlopig is de schaatsbaan nog gesloten.
Naar verwachting is de baan dinsdag 27 februari geopend!!!

Wij houden jullie op de hoogte via deze internetpagina of onze facebook pagina!!
—————————————————————————————————————————————-
Einde ijsbaan!!!
Na twee dagen pret, kunnen de schaatsen weer in het vet.
Aankomende nacht zal het niet hard genoeg gaan vriezen en morgen zet de dooi echt in. Helaas!

Mede dankzij onze vrijwilligers en de groenploeg van SV Epse is het weer gelukt om te kunnen schaatsen.
Onze dank hier voor!

Blijf ons ook volgen via fb Speeltuinvereniging Epse en www.speeltuinverenigingepse.nl
Zie ook andere activiteiten van ons.
Bedankt!
Speeltuinvereniging Epse!

*********************************************************************************************************************
DE IJSBAAN IS OPEN VANAF DONDERDAG 8 FEBRUARI!!!

Dankzij vrijwilligers van de speeltuinvereniging en de groenploeg van SV Epse is het weer gelukt om een ijsbaan voor de kinderen te maken.
Dus haal je schaatsen alvast uit het vet!

Op vrijdag 9 februari hebben wij s’middags koek & zopie
Hopelijk zien we je op de ijsbaan Vlinderplein aan het Wansink in Epse. Deze ligt naast onze speeltuin.

Voor meer informatie kijk op onze facebookpagina:
Facebook Speeltuinvereniging Epse
Facebook ijsbaan Epse

Betreden op eigen risico!