Over ons

De Speeltuinvereniging Epse ‘Hassinkweide’ voert het beheer over twee speeltuinen in Epse. De speeltuin aan de Korenkamp en aan het Wasink. De speeltuinvereniging zorgt dat de speeltuinen onderhouden worden, netjes en schoon blijven en uiteraard veilig. Een grote groep vrijwillers zorgt er meerder keren per jaar voor dat het groenonderhoud en technische onderhoud gedaan worden. Met een jaarlijkse subsidie van de gemeente Lochem, maar vooral dankzij de contributiebijdrage van de leden is het mogelijk om nieuwe speeltoestellen aan te kopen en aanpassingen aan de speeltuinen te doen als dat nodig is. Zonder leden, dus geen speeltuinen in Epse!

Jaarlijks worden er ook nog een aantal leuk activiteiten georganiseerd voor leden en soms voor alle kinderen in Epse. Activiteiten, waar iedereen, van groot tot klein, naar uitkijkt. Want wat zou Epse zijn zonder de jaarlijkse lampionoptocht of Palmpasenoptocht? En wat te denken van het paasvuur en het populaire zwemmen in Lochem?

De vereniging telt zo’n tweehonderd leden. U kunt uw hele familie voor € 30,- per jaar als lid aanmelden door een mailtje te sturen naar info@speeltuinverenigingepse.nl. U ontvangt dan via onze ledenadministratie een inschrijfformulier waarmee ook de jaarlijkse machtiging wordt geregeld.

Ook is het mogelijk om donateur te worden voor minimaal € 10,00 per jaar.

Bekijk en like onze Facebookpagina voor de meest actuele informatie.
Facebookpagina Speeltuinvereniging Epse

Of onze Instagram pagina