Herfstactiviteiten in Epse

Volop activiteiten de komende weken in Epse. We beginnen met de filmmiddag op woensdag 18 oktober. De zaterdag erna 21 oktober vragen we jullie hulp tijdens de klusdag. Zaterdag 28 oktober kun je weer griezelen in ons dorp tijdens Halloween. En we sluiten dit jaar af met de lampionoptocht op 10 november en als je een mooie lampion wil knutselen kun je dat de woensdag ervoor (8 november) komen doen.

Filmmiddag & patat
Woensdag 18 oktober

Op woensdag in de herfstvakantie houden we een filmmiddag voor alle leden van de Speeltuinvereniging Epse van groep 1 tot en met 8. We beginnen met de jonge kinderen en zij mogen na de film lekker patat met een snack eten. De oudere kinderen beginnen met patat eten om 17.30 uur en gaan daarna de film kijken. We houden de filmmiddag in de sportkantine van SV Epse aan de Hassinklaan 3 in Epse, het is alleen voor leden en opgeven is niet nodig!

Klusdag
Zaterdag 21 oktober

Wist je dat al het onderhoud van de twee speeltuinen, maar ook het legen van de prullenbakken en het maaien van de grasvelden gedaan wordt door vrijwiligers? Wij krijgen als speeltuinvereniging een jaarlijkse subsidie van de gemeente Lochem en lidmaatschapsgeld van onze leden en daarmee onderhouden we de speeltuinen, schaffen we nieuwe toestellen aan en organiseren we activiteiten voor leden. Maar dat kunnen we zeker niet alleen, daarvoor hebben we een grote groep vrijwillers die ons helpen met het onderhoud. Zaterdag 21 oktober houden we weer een klusmiddag, waarbij we jouw hulp ook ontzettend goed kunnen gebruiken. Dus kom om 13.30 uur naar de speeltuin aan het Wansink, daar verdelen we de taken die gedaan moeten worden. We sluiten rond een uur op 16.30 af met een hapje en drankje!

Halloween
Zaterdag 28 oktober

Lekker griezelen in Epse! Op zaterdag 28 oktober tussen 18.30 en 20.30 uur mogen de kinderen verkleed langs de deuren. Wil je ook dat de kinderen bij jou aanbellen voor een verrassing, hang dan een Halloween versiering bij de deur of pak uit en tover je tuin om tot griezeltuin.

Vorig jaar waren er in heel het dorp tal van Halloween activiteiten. Van een Halloween hindernisparcour tot hele gangen achter woningen die omgebouwd waren tot griezelgang. Het loont dus om deze avond een rondje te lopen door het dorp. Wij wensen iedereen ook dit jaar weer veel griezelplezier in Epse!

Lampion versieren
Woensdag 8 november

Op woensdag 8 november kun je om 14.30 uur een lampion komen versieren bij de J. vd Hoevenschool. Wij zorgen voor knutselmateriaal en een lampion, een lampje aan een stokje moet je zelf voor zorgen. We hebben er nog wel een aantal op voorraad voor 2 euro.

Lampionoptocht
Vrijdag 10 november

De jaarlijkse lampionoptocht houden we op vrijdag 10 november. Om 19.00 uur starten we bij de J vd Hoevenschool en lopen we achter de dweilband met onze lampionnen een rondje door Epse. We eindigen rond 20.00 uur in de kantine van SV Epse, waar de kinderen wat lekkers te eten en drinken krijgen (gratis). Voor ouders is de bar in de kantine open (tegen betaling).

Kijk voor alle evenementen in Epse op www.epse-online.nl en schrijf je in voor de Whatsapp-groep, dan ben je altijd op de hoogte van alles wat er te doen is in Epse!

Comments are closed.