Vrijwilligers gezocht

Speeltuinvereniging Epse zoekt vrijwilligers!

We zijn op zoek naar jou. In de speeltuin zijn klussen te doen en ook bij de activiteiten voor de kinderen zijn extra handen welkom. Ben je handig? Heb je groene vingers? Zoek je af en toe een paar uur gezelligheid? Iedereen kan een bijdrage leveren. Zelfs als je denkt te beschikken over twee linkerhanden.

Klussen in de speeltuin betekent: werken, gezelligheid en sociale contacten.

Wat moet er gebeuren:
– Onderhoud aan de speeltoestellen, grasmaaien, opruimen etc.
– Bij activiteiten vragen we praktische ondersteuning voor de bestuursleden

Voor maatschappelijke stage kun middelbare scholieren ook bij ons terecht!

Bestuurslid

Momenteel is ons bestuur weer op sterkte met vijf bestuursleden. Maar als je interesse hebt om ons bestuur te versterken, dan horen we dat graag. Extra handen zijn altijd welkom. In het bijzonder zoeken we iemand die zich vooral bezighoudt met het technisch onderhoud en groenonderhoud van de speeltuinen.

Als bestuurslid help je mee met de jaarlijkse activiteiten die we organiseren, zoals de lampionoptocht en het paasvuur. Dat doen we met z’n allen! Dat betekent dat we een paar keer per jaar vergaderen en je als bestuurslid aanwezig bent bij de activiteiten. Geen hele grote belasting in uren, we verdelen de taken goed.

Heb je interesse om met ons mee te doen? Aanmelden kan via de mail, een persoonlijk bericht op Facebook en Instagram. Je kunt natuurlijk ook rechtstreeks een van ons aanspreken.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van de Speeltuinvereniging Epse