Hart voor de Achterhoek 2018

BEDANKT!!!!!

Bedankt voor het stemmen!!!!
We hebben € 347,44 opgehaald!

WIJ HEBBEN UW STEM NODIG!

Rabobank Noord- en Oost-Achterhoek ondersteunt al jaren verenigingen en stichtingen in haar omgeving.
Via Hart voor de Achterhoek stellen wij in 2018 een bedrag van € 400.000,- ter beschikking aan lokale verenigingen en stichtingen die bij ons bankieren.
De leden van de bank brengen vijf stemmen uit op verenigingen en stichtingen die zij een warm hart toedragen. Iedere stem is geld waard.

Wij willen graag de speeltuin aan het Korenkamp vernieuwen. Dus elke stem telt! doe dit vanaf 22 mei tot 6 juni 2018 via ondrstaande link:
Hart voor de achterhoek

Aangezien je van de 5 stemmen maar 2 aan ons kunt geven, willen wij van harte aanbevelen de andere stemmen te geven aan het Epse Oranje Comité of Stichting Zomerfeesten Epse