Herfst vol activiteiten in Epse

De kinderen in Epse hoeven zich de komende weken niet te vervelen, want er staan een hoop activiteiten op het programma. Een filmmiddag, Halloweenfeest, lampionnen knutselen en gelukkig kan ook de traditionele lampionoptocht dit jaar weer doorgaan. De activiteiten worden georganiseerd door de Speeltuinvereniging Epse in samenwerking met de Zomerfeesten Epse.

De drukke herfst begint op woensdag 20 oktober met de filmmiddag voor kinderen van groep 1 tot en met 8. Van 15.30 tot 17.30 is er een leuke film te zien voor groep 1 tot en met 4 en van 17.30 tot 20.00 uur is groep 5 tot en met 8 aan de beurt. Tussen de films door krijgen alle kinderen patat met een snack. Deze activiteit is alleen voor leden van de Speeltuinvereniging Epse.

Halloween
Zaterdag 30 oktober verandert Epse in een griezeldorp tijdens Halloween. Van 18.30 tot 20.00 mogen alle kinderen tot 13 jaar (verkleed) aanbellen bij huizen die versierd zijn of een lantaarn buiten hebben staan. Bij de deelnemende huizen krijgen de kinderen een leuke verrassing. Een overzicht van de deelnemende huizen staat op www.zomerfeestenepse.nl/halloween, het aanmelden van uw adres kan ook op deze pagina maar is niet verplicht. Iedereen is welkom bij deze activiteit.

Lampionoptocht
Na een jaartje overslaan, is de traditionele lampionoptocht weer terug in Epse. Op woensdag 10 november kunnen kinderen uit groep 1 tot en met 8 een lampion komen knutselen, van 14.00 tot 15.00 uur bij de J. vd Hoevenschool. Neem een leeg (melk)pak mee. Deze activiteit is alleen voor leden van de Speeltuinvereniging Epse.

Twee dagen later op vrijdag 12 november is de lampionoptocht voor alle inwoners van Epse. De start is om 19.00 uur bij de J. vd Hoevenschool en we sluiten de optocht rond 20.00 uur af bij SV Epse.

www.speeltuinverenigingepse.nl