Paasvuur en palmpaasoptocht in Epse (AFGELAST)

UPDATE – HET PAASVUUR EPSE IS OP LAST VAN DE GEMEENTE LOCHEM AFGELAST

De Speeltuinvereniging Epse houdt op eerste paasdag, zondag 21 april, weer het traditionele paasvuur in Epse. Het paasvuur is aan de Hassinklaan en begint om 19.45 uur met een fakkeloptocht voor de kinderen. Om 20.00 uur wordt het paasvuur aangestoken.

De fakkeloptocht start om 19.45 uur bij SV Epse, iedereen is van harte welkom om mee te lopen. Fakkels worden uitgedeeld door de Speeltuinvereniging Epse en zijn voor leden gratis, niet leden betalen 2 euro voor een fakkel.

Snoeihout brengen
Op de twee zaterdagen voorafgaand aan het paasvuur, zaterdag 13 en zaterdag 20 april, kan er snoeihout gebracht worden aan de Hassinklaan tussen 9.00 en 15.00 uur tegen een vrijwillige bijdrage.

Palmpaasoptocht
Voor alle kinderen uit Epse wordt op zondag 14 april de jaarlijkse palmpaasoptocht gehouden. De optocht begint om 11.30 uur bij de speeltuin aan de Korenkamp in Epse en eindigt in de andere speeltuin aan het Wansink. De leden van de speeltuinvereniging kunnen vrijdag 12 april om 11.45 uur een gratis broodhaantje ophalen, die worden uitgedeeld in de J vd Hoevenschool. Na afloop van de optocht kunnen de leden van de Speeltuinvereniging meedoen met paaseieren zoeken, met een leuke prijs voor de winnaars.